Każdy kolejny rocznik wchodzący do szkoły w coraz większym stopniu różni się od poprzedniego. To efekt przyspieszającego tempa zmian w rzeczywistości, za którym trudno nadążyć. Tym bardziej kiedy nieprzewidziane zdarzenia – takie jak na przykład wybuch pandemii koronawirusa – dodatkowo paraliżują cały system edukacji. Jak się z tym zmierzyć? Co zrobić, by szkoła nadążała za tempem zmian pokoleniowych? Czym i dlaczego różnią się od siebie poszczególne generacje uczniów? Jak zarządzać zespołem wielopokoleniowym?
Odpowiedzi poznasz podczas kursu „Szkoła nowej generacji, czyli jak uczyć pokolenia przyszłości”, podczas którego dowiesz się:
• z czego wynikają różnice międzypokoleniowe,
• co ukształtowało poszczególne generacje
• jak poznać i zrozumieć własny (i innych) system wartości,
• co powinny robić szkoły, aby zmierzyć się z preferencjami pokoleń przyszłości,
• na czym polega rola nauczyciela oraz lidera edukacji w zmianie pokoleniowej,
• czego i jak uczyć przyszłe generacje,
• kiedy nadejdzie kolejna fala zmian.
O swoich doświadczeniach i badaniach opowiedzą eksperci, praktycy edukacji:
ANNA JUREWICZ
Anna Jurewicz – z wykształcenia trener sportowy – gimnastyka artystyczna, polonistka. Jako trener kompetencji pracuje od 1998 r., jako coach od 2007 (członek ICF i ICF Polska).Certyfikowany Mistrz Praktyk NLP (Polski Instytut NLP, Akredytacja Europejskiego Stowarzyszenia NLPt). Certyfikowany trener FRIS – style myślenia, style działania, certyfikowany konsultant Mindsonar, International Values Consultant – certyfikat Values Team&Lambent Coaching UK. Absolwentka licznych studiów podyplomowych, m.in. Coaching na WSB w Toruniu (2012). 2015-2017 ekspert merytoryczny trzech kluczowych projektów Ośrodka Rozwoju Edukacji dotyczących kształtowania kompetencji kluczowych, przywództwa, innowacyjnych rozwiązań w edukacji. Odpowiadała za realizację pilotażu projektu „Przywództwo” dla 600 dyrektorów (2017). Entuzjastka turkusowych organizacji.
PIOTR STOHNIJ
Piotr Stohnij, ekspert w zakresie nowego marketingu i zmian pokoleniowych w biznesie. W tych obszarach prowadzi badania, doradza, szkoli oraz zarządza działaniami firm swoich klientów. Zrealizował wiele projektów strategicznych dla organizacji z kilkunastu branż, w tym dla tak wymagających, jak spożywcza, środków ochrony indywidualnej, zdrowia, wydawnicza czy budowlana. Spędził również kilka tysięcy godzin, prowadząc warsztaty dla menedżerów najwyższego szczebla. Ponadto napisał „Koniec alfabetu”, pierwszą polską książkę poświęconą zmianie pokoleniowej w biznesie. Regularnie występuje na konferencjach i wideo spotkaniach oraz wypowiada się na łamach magazynów branżowych. Jednocześnie pełni funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum. Stale komentuje również bieżące wydarzenia życia biznesowego i społecznego na stronie: www.pstohnij.pl.