Wspieram liderów edukacji w rozwoju osobistym i zawodowym poprzez coaching, mentoring i szkolenia. Moja oferta to nie tylko zestaw usług — to zaproszenie do wspólnej podróży, w której odkrywasz swój potencjał i uczysz się prowadzić innych z odwagą i sensem.
Praca nad celami, wartościami, stylem przywództwa.
To forma pracy indywidualnej opierająca się na założeniu, że Klient posiada zasoby, dzięki którym może rozwiązać swój problem. Rolą coacha nie jest dawanie rad. Kiedy udzielasz rad, dajesz
do zrozumienia, że wiesz lepiej oraz że klient jest osobą ci podległą. Rolą coacha jest zadawanie pytań, proponowanie ćwiczeń, które pozwolą klientowi sformułować swój cel, określić plan jego osiągnięcia i wspierać go w jego realizowaniu. Wspólna praca to od 6 do 10 spotkań. Każde spotkanie kończy się określeniem zadania rozwojowego, które klient ma do wykonania między spotkaniami. To od pracy i zaangażowania klienta zależy efekt coachingu.
Dzielenie się doświadczeniem, wspólne rozwiązywanie wyzwań.
Mentor to ten, który wie co robić i jak robić w oparciu o swoje doświadczenie. Przekazując je swojemu klientowi pokazuje mu możliwe drogi rozwiązania problemu, ale to klient ostatecznie sam decyduje jaką drogę wybierze.
Planowanie działań, określenie oraz analiza stylu myślenia, działania wg FRIS®
Przeprowadzenie badania wg metodologii FRIS® określającego styl myślenia i działania klienta i jedna (a czasami więcej) sesji, aby zrozumieć, jak te style wpływają na podejmowanie decyzji, komunikację, budowanie relacji, rozwiązywanie problemów.
W pracy indywidualnej zawsze zaczynamy od sesji wstępną, podczas której rozmawiamy, aby poznać wzajemne potrzeby, oczekiwania, określić najlepszy tryb pracy, szczegóły organizacyjne. Umów się na bezpłatną sesję wstępną: szkolenia.jurewicz@gmail.com
Kurs prowadzony online synchronicznie, czyli na żywo z Anną Jurewicz.
24 godziny szkoleniowe. 6 spotkań. Cel główny: opanowanie podstawowych narzędzi coachingowych, dzięki którym będziesz zadawać więcej pytać, więcej słuchać, więcej wiedzieć i mieć lepsze relacje z innymi. Wartość dodana to poznanie technik zarządzania swoimi emocjami, dzięki którym lepiej poradzisz sobie ze stresem i frustracją.
13, 20, 27 października, 03, 10, 17 listopada 2025,
godziny: 18.00-21.15
Kurs ten jest adresowany do osób, które chcą profesjonalnie szkolić innych i zdobyć nowy zawód, a także do liderów, osób zarządzających, które chcą podnieść swoje umiejętności kierowania grupą i budowania skutecznej organizacji opartej na samozarządzaniu i zaangażowaniu.
Ukończenie kursu wyposaży uczestników w kompetencje pozwalające wykonywać zawód trenera i być skutecznym liderem. Uzyskasz zaświadczenie certyfikowanej placówki doskonalenia nauczycieli zgodne z wymaganiami MEN oraz tytuł „Trener Oświaty”.
Warunkiem zaliczenia i uzyskania certyfikatu ukończenia kursu trenerskiego jest aktywny udział w zajęciach (dopuszczalna nieobecność 15% godzin), realizacja zadań wdrożeniowych pomiędzy sesjami i prezentacja etiudy trenerskiej.
Moduł I – Podstawy uczenia się dorosłych – 20 h
Moduł II – Projektowanie efektywnych szkoleń – 10 h
Moduł III – Zarządzanie grupą, wykorzystanie gier/ćwiczeń
w pracy trenera – 20 h
Moduł IV – Warsztat umiejętności trenerskich – platformy, narzędzia TIK w projektowaniu i realizowaniu szkoleń – 10 h
Moduł V – Umiejętności komunikacyjne trenera – wystąpienia publiczne – 20 h
Moduł VI – Badanie potrzeb szkoleniowych oraz ewaluacja szkoleń w kontekście warsztatu pracy trenera – 10 h
Moduł VII – Warsztat umiejętności trenerskich – myślenie wizualne, flipowanie, tworzenie środowiska (przestrzeni) do szkoleń – 10 h
Moduł VIII – Warsztat umiejętności trenerskich – trudne sytuacje w pracy trenera – 5 h
Moduł IX – Rozwój trenerski – etiuda trenerska – 15 h
Uczestnik kursu zdobędzie wiedzę i rozwinie umiejętności niezbędne do samodzielnego projektowania, prowadzenia i ewaluacji szkoleń oraz innych form rozwoju dorosłych, zgodnie z zasadami uczenia się dorosłych, etyką zawodu trenera i efektywną pracą z grupą.
Wyjazdowy, stacjonarny rozwojowy kurs dla liderów
Czasami nauczyciele potrzebują odświeżenia wiedzy i rozpalenia motywacji, aby wprowadzać drobne zmiany podnoszące efektywność uczenia do swojej codziennej praktyki. Temu służą moje wykłady. Mają charakter interaktywny, angażują uczestników poprzez zadawane pytania, ćwiczenia, zadania do wykonania i inne formy aktywnego uczestnictwa w zdobywaniu wiedzy.
Szkolenia mają charakter jednorazowych lub cyklicznych spotkań wspierających rozwój osobisty uczestników, kształtowanie nowych umiejętności oraz transformację zespołu.
Przykładowa tematyka: budowanie odporności psychicznej, radzenie sobie ze stresem, budowanie grupy, dobra komunikacja w oparciu o style FRIS, współpraca.
Każdy proces jest szyty na miarę — bo każdy lider i każda organizacja to unikalna historia. Dlatego, jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą ze mną w zakresie rozwoju swojego zespołu, to umów się na rozmowę, podczas której poznamy siebie wzajemnie, wybierzemy optymalną formę współpracy, poznam Wasze potrzeby i do nich dostosuję program działań.