fbpx

Wszystkie nasze szkolenia online realizowane są w ramach

Rady szkoleniowej.

Jako akredytowane Centrum Doskonalenia Nauczycieli

RAZEM LEPIEJ

Reprezentujemy najwyższą jakość szkoleń i pełne zadowolenie nauczycieli.

Zapraszamy do zamówienia szkolenia dla nauczycieli Twojej szkoły „Jak uczyć uczniów online?”

Dlaczego warto to zrobić jako szkolenie rady pedagogicznej:

  • Nauczyciele (szczególnie Ci, którzy uważają, że nie mogą się tego nauczyć) otrzymają wsparcie profesjonalnego trenera i krok po kroku opanują podstawowe narzędzia do nauczania online.
  • Wszyscy będą korzystać z tych samych narzędzi, co sprawi, że będą mogli wzajemnie siebie wspierać w korzystaniu z tych narzędzi.
  • Z perspektywy ucznia – wszyscy uczniowie szybciej nauczą się korzystać z tych samych narzędzi i nie będą mieli sytuacji, że od każdego nauczyciela otrzymują materiały w innych formatach, z innych platform i aplikacji.

Jesteśmy akredytowana placówką doskonalenia nauczycieli. Po ukończonym szkoleniu nauczyciele otrzymają zaświadczenie.

Chcesz zamówić szkolenie: zadzwoń 514 189 088 lub napisz maila: biuro@annajurewicz.pl

PROGRAM SZKOLENIA: „JAK UCZYĆ UCZNIÓW ONLINE” 

  1. Szkolenie podzielone jest na 3 moduły, podczas których nauczyciele zapoznają się
    z materiałami zamieszonymi na platformie.
  2. Po każdym module jest zadanie do wykonania w ciągu najbliższych trzech dni
    (maksymalnie – można szybciej).
  3. Po wykonaniu zadań odbywa się spotkanie z trenerem online. Każde trwa od 0,5 do 1.00 godziny (w zależności od potrzeb). Podczas spotkania nauczyciele dzielą się swoimi doświadczeniami oraz omawiają z trenerem kwestie, które okazały się dla nich trudne
    lub do których potrzebują dodatkowych wyjaśnień.

Zapraszamy do zamówienia szkolenia dla nauczycieli Twojej szkoły „Jak pracować w chmurze”

Dlaczego warto to zrobić jako szkolenie rady pedagogicznej:
�� Nauczyciele (szczególnie Ci, którzy uważają, że nie mogą się tego nauczyć) otrzymają wsparcie profesjonalnego trenera i krok po kroku opanują podstawowe narzędzia do nauczania online.
�� Wszyscy będą korzystać z tych samych narzędzi, co sprawi, że będą mogli wzajemnie siebie wspierać w korzystaniu z tych narzędzi.
�� Z perspektywy ucznia – wszyscy uczniowie szybciej nauczą się korzystać z tych samych narzędzi i nie będą mieli sytuacji, że od każdego nauczyciela otrzymują materiały w innych formatach, z innych platform i aplikacji.

 

Proponujemy Państwu następujące szkolenia. Każde trwa 2h, uczestniczyć może 25 osób. Inwestycja to 800 zł.

 

„Szkoła w chmurze dla początkujących”
Czas: 2h lekcyjne
Wymagania: komputer z dostępem do Internetu (najlepiej z kamerką i mikrofonem), ewentualnie
smartfon lub tablet (konieczność zainstalowania aplikacji ZOOM Cloud Meetings), konto pocztowe
@gmail.com.
Korzyści:
● Nauczysz się tworzyć Dokumenty w chmurze, czyli na dysku Google Drive.
● Udostępnisz je uczniom.
● Poprawisz prace wykonane przez uczniów w chmurze, napiszesz informację zwrotną.

„Szkoła w chmurze dla eksperymentujących – prezentacje google”
Czas: 2h lekcyjne
Wymagania: komputer z dostępem do Internetu (najlepiej z kamerką i mikrofonem), ewentualnie
smartfon lub tablet (konieczność zainstalowania aplikacji ZOOM Cloud Meetings), konto pocztowe
@gmail.com.
Korzyści:
● Przygotujesz atrakcyjne materiały edukacyjne dla swoich uczniów w formie prezentacji multimedialnej w
chmurze (Prezentacje Google).
● Dołączysz do prezentacji tekst, film, pliki dźwiękowe, grafikę.
● Udostępnisz materiały uczniom.

„Szkoła w chmurze dla eksperymentujących – QUIZIZZ”
Czas: 2h lekcyjne
Wymagania: komputer z dostępem do Internetu (najlepiej z kamerką i mikrofonem), ewentualnie
smartfon lub tablet (konieczność zainstalowania aplikacji ZOOM Cloud Meetings), konto pocztowe
@gmail.com.
Korzyści:
● Przygotujesz atrakcyjne dla ucznia materiały interaktywne (fiszki, quizy).
● Nauczysz się korzystać z zasobów społeczności, by stworzyć autorskie zadanie.
● Udostępnisz zadanie uczniom i będziesz obserwować ich postępy.

„Szkoła w chmurze dla eksperymentujących – LINOIT, czyli wirtualna tablica”
Czas: 2h lekcyjne
Wymagania: komputer z dostępem do Internetu (najlepiej z kamerką i mikrofonem), ewentualnie
smartfon lub tablet (konieczność zainstalowania aplikacji ZOOM Cloud Meetings), konto pocztowe
@gmail.com.
Korzyści:
● Stworzysz przestrzeń do zdalnej pracy zespołowej lub indywidualnej uczniów.
● Stworzysz zasoby edukacyjne dla siebie i swoich uczniów (linki, filmy, pliki tekstowe, zdjęcia).

„Szkoła w chmurze dla eksperymentujących –  FORMULARZE GOOGLE, czyli samosprawdzające się testy, samoliczące się ankiety”
Czas: 2h lekcyjne
Wymagania: komputer z dostępem do Internetu (najlepiej z kamerką i mikrofonem), ewentualnie
smartfon lub tablet (konieczność zainstalowania aplikacji ZOOM Cloud Meetings), konto pocztowe
@gmail.com.
Korzyści:
● Przygotujesz dla swoich uczniów testy, które pomogą im i Tobie sprawdzić, czy uczą się
skutecznie.
● Otrzymasz pełne zestawienie wyników Twoich uczniów, bez żmudnego tworzenia tabelek i
wpisywania wyników każdego ucznia.
● Dostaniesz do ręki narzędzie, z którego nie zrezygnujesz już nigdy.

„Szkoła w chmurze dla eksperymentujących – LEARNINGAPPS, czyli interaktywne zadania”
Czas: 2h lekcyjne
Wymagania: komputer z dostępem do Internetu (najlepiej z kamerką i mikrofonem), ewentualnie
smartfon lub tablet (konieczność zainstalowania aplikacji ZOOM Cloud Meetings), konto pocztowe
@gmail.com.
Korzyści:
● Przygotujesz dla swoich uczniów atrakcyjne zadania interaktywne, które same się sprawdzą i
przekażą uczniowi informację zwrotną lub polecenie.
● Stworzysz klasę, zaprosisz do niej uczniów i będziesz obserwować ich pracę.

Wirtualna przestrzeń na zasoby edukacyjne – jak ją zorganizować? 4 godziny lekcyjne + konsultacje

 

  • Strona Wakelet, jako wirtualna przestrzeń z materiałami dla uczniów
  • Tworzenie klas online oraz umieszczanie w nich różnorodnych materiałów

Facebook platformą do nauki online 4 godziny lekcyjne + konsultacje

 

  • Wykorzystanie narzędzi Facebooka do komunikacji z uczniami
  • Tworzenie grup klasowych do wymiany informacji i transmisji na żywo
  • Messenger narzędziem do szybkiej komunikacji (czaty grupowe)

Jak szybko zacząć uczyć online? 4 godziny lekcyjne + konsultacje

 

  • Omówienie jak działa platforma ZOOM do prowadzenia zajęć online
  • Nauka tworzenia wirtualnych klas i angażowanie w nią uczniów
  • Omówienie funkcji programu ZOOM- dzielenie ekranu, funkcja czatu
  • Efektywne możliwości prowadzenia lekcji online

Projektowanie dydaktyczne zajęć zdalnych – 4 godziny lekcyjne + konsultacje

 

  • Organizacja zajęć zdalnych przez nauczyciela
  • Uwzględnianie potrzeb uczniów pracujących zdalnie
  • Podstawowe narzędzia TiK do wykorzystania podczas pracy zdalnej
  • Organizacja pracy zdalnej na poziomie szkoły – współpraca nauczycieli pracujących zdalnie

Testowanie uczniów online 4 godziny lekcyjne + konsultacje

 

  • Testowanie uczniów za pomocą dziennika elektronicznego
  • Narzędzie Google Forms w ocenianiu uczniów
  • Możliwości programu Google Forms

Tworzenie zasobów do nauki online? 4 godziny lekcyjne + konsultacje

 

  • Nauka montowania filmików edukacyjnych, wykładów, transmisji na żywo (darmowe programy)
  • Program Canva do tworzenia materiałów graficznych
  • Chmura Google i Microsoft do pracy online w dokumentach (Word, PowerPoint, Excel, OneNote)
  • Narzędzia do eksploracji plików i wirtualne dyski (Google Drive, Dropbox)

Ocenianie uczniów pracujących zdalnie – 4 godziny lekcyjne + konsultacje

 

  • Wykorzystanie oceniania kształtującego
  • Ocenianie, jako proces sprzyjający rozwojowi ucznia
  • Sposoby oceniania wykorzystywane w pracy zdalnej
  • Włączenie uczniów w samokontrole i samoocenę własnej pracy

Po co nam dobry zespół? Czy warto inwestować czas i energię w tworzenie zespołu?

 

  1. Grupa to proces, więc wszystko stale się zmienia.
  2. Etapy rozwoju grupy.
  3. Jak z grupy uczynić efektywny zespół: 5 dysfunkcji pracy zespołowej.
  4. Co robić, aby przeciwdziałać dysfunkcjom. Konkretne wskazówki.

Zdalna edukacja – czym jest, czym nie jest? W poszukiwaniu odpowiedzi.

 

  1. Nasze doświadczenia związane z pandemią.
  2. Czym jest, a czym nie jest zdalna edukacja?
  3. Zdalne uczenie – jak je realizować?

Czy można zarządzić czasem? Jak organizować swoją codzienność, aby być szczęśliwym człowiekiem?

 

  1. Czy można zarządzić czasem?
  2. Podstawowe reguły: matryca czasu, zasada Pareto.
  3. Czy wszystko chcesz robić sam?
  4. Planowanie, realizowanie, wzmacnianie siebie.

Motywacja – jak uczynić, aby nam i im się chciało chcieć?

 

  1. Czym jest motywacja?
  2. Podstawowe teorie motywacji: behawioralna, Maslow, oczekiwanie-zasoby.
  3. Motywacja 3.0 – Daniel Pink
  4. Wnioski – jak skutecznie motywować siebie i innych do działania.

Stres – Przyjaciel czy wróg? Jak nad nim panować?

 

  1. Czym jest stres?
  2. 5 zasad radzenia sobie ze stresem.
  3. Codzienne praktyki – jak je wdrażać?

Poczucie własnej wartości

 

  1. Czym jest poczucie własnej wartości?
  2. Jakie są rodzaje poczucia własnej wartości?
  3. Jak poznać siebie i budować samoocenę?
  4. Jak wspierać innych w budowaniu ich poczucia własnej wartości?

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies . Zaktualizowaliśmy naszą politykę przetwarzania danych osobowych (RODO). Więcej o samym RODO dowiesz się tutaj.